5 savjeta za bolje pamćenje i poboljšanje rada mozga

Istina je da će vam s godinama pamćenje oslabjeti. No to je samo jedan od faktora lošijeg pamćenja i ne ovisi o starosti. I mladi ljudi također mogu imati problema s pamćenjem. Pročitajte naših 5 savjeta za poboljšanje rada mozga i bolje pamćenje.

1. Više vremena za opuštanje i jasnije razmišljanje

Ako želite zaštititi svoja nedavna sjećanja, držite se podalje od stresa. Stres može potaknuti oslobađanje kortizola koji može omesti rad mozga, osobito kada se radi o nedavnim sjećanjima. Kod kroničnog stresa, dio mozga koji je zadužen za sjećanja može se čak i smanjiti. Ako želite spriječiti da se to dogodi, trebali biste se naučiti opustiti i osloboditi napetosti iz tijela. Nikad ne smijete dopustiti da vas stres preplavi.

2. Suzdržite se od pušenja cigareta

Cigarete utječu na protok krvi u arterijama. Zbog toga postoji mogućnost smanjenog protoka krvi u vaš mozak; a smanjeni protok krvi znači manjak kisika. S manjkom kisika, mozak možda neće funkcionirati kako bi trebao, a to može utjecati na pamćenje.

3. Jedite zdravo

Vaš mozak funkcionira u skladu s hranjivim tvarima koje dobiva iz hrane koju jedete. Dakle, ako ne unosite dovoljnu količinu određenih hranjivih sastojaka, to može imati štetan učinak na funkciju vašeg mozga. Sigurno ne biste željeli da se to dogodi.

Stoga biste kao prevenciju trebali jesti zdravu i uravnoteženu prehranu kako biste apsorbirali sve vitamine i hranjive tvari koje vaše tijelo treba. Također biste se trebali držati podalje od brze hrane.

4. Vježbajte vaš mozak

Pronađite načine za poboljšanje rada vašeg mozga. Neki mentalisti predlažu tehnike namijenjene poboljšanju mentalnih vještina. Svi mi imamo potencijal za poboljšanje pamćenja, a sve što moramo učiniti jest pronaći načine i isprobati tehnike koje nam mogu učinkovito pomoći u razvoju naših potencijala.

Većina ljudi vjeruje da se uključivanjem u obrazovne aktivnosti poboljšavaju njihove mentalne sposobnosti. To je istina, a to možete isprobati i kod kuće. Jednostavne aktivnosti poput rješavanja križaljki mogu izvježbati vaš mozak. Sve to može pomoći razvoju vaših mentalnih sposobnosti i pamćenja i spriječiti pogoršanje stanja.

5. Zaštitite vaš mozak

Nema smisla poboljšavati rad mozga ako ga ne možete fizički zaštititi. Uvijek biste trebali zaštititi glavu od ozljeda jer trauma može utjecati na rad vašeg mozga. Čak i jednostavne ozljede treba izbjegavati jer i manje ozljede koje se ponavljaju s vremenom mogu prouzročiti štetu vašem mozgu. Stoga se držite jednostavnih pravila, poput stavljanja kacige dok se vozite biciklom ili motociklom kako biste izbjegli neugodne situacije.

Ako želite bolje pamćenje i rad vašeg mozga, glavni ključ je zdravlje, stoga živite zdrav život, pokušajte smanjiti stres i uživajte u životu s pozitivnim pogledom na svijet.

Back to top button