7 namirnica koje biste trebali jesti prije spavanja ako želite smršavjeti

Tijekom ljeta većina ljudi pokušava izgubiti višak kilograma koje su nakupili zimi vježbajući više i pazeći na svoju prehranu. I dok je malo lakše pridržavati se dijeta i kontrolirati glad tijekom dana, večer je doba kada većina ljudi najčešće griješi.

Osim što osjećamo glad prije spavanja, problem je i u tome što smo navikli imati užinu ispred televizora. Kako vas glad ne bi držala noću, predstavljamo vam 5 namirnica koje će zadovoljiti vašu glad i pomoći vam da izgubite kilograme.

1. Svježi sir

Neki se zaklinju kravom, drugi obožavaju kozu, no što god odaberete, nećete pogriješiti. Možete jesti svježi sir sam ili napraviti prilog od njega, a uz njega se možete počastiti krekerima od cjelovitih žitarica. Svježi sir bogat je proteinima i aminokiselinama koji ubrzavaju mršavljenje.

2. Perad

Pureći odrezak sa salatom ili sendvič s purećom salamom i kruhom od integralnog brašna zasigurno će zadovoljiti vašu glad prije spavanja bez da u vama izazove lošu savjest. Pureće meso je odličan izbor za obrok kada pokušavate smršaviti, jer sadrži vrlo malo kalorija i masti, a ujedno udovoljava potrebama za proteinima i mesom.

3. Grčki jogurt

Mnogi ljudi više voli grčki jogurt od običnog jogurta jer ima bolji okus i sadrži manje kalorija, bogat je probioticima koji pozitivno utječu na probavu i crijevnu floru te na taj način olakšavaju mršavljenje.

Grčki jogurt možete začiniti svježim voćem poput borovnica koje su ujedno i sjajan antioksidans. Ako imate poteškoća s probavom, grčki jogurt je odličan izbor  jer umiruje naš probavni sustav.

4. Zobena kaša

Popularni doručak također može postati ukusna večera. Zobena kaša je najbolja alternativa žitaricama koje sadrže puno umjetnog šećera. Zahvaljujući mnogim hranjivim tvarima koje sadrži zobena kaša,  zadovoljit će vašu glad i lako ćete ih probaviti.

5. Zeleno povrće

Većina zelenog povrća sadrži vrlo malo kalorija i bogato je bjelančevinama, što brzo stvara osjećaj sitosti. Ako prije spavanja pojedete zeleno povrće po vlastitom izboru, nećete pogriješiti. To mogu biti razne zelene salate, ali možete i sami napraviti smoothie od blitve ili špinata.

6. Bademi

Bademi sadrže zdrave masnoće, proteine i magnezij koji pozitivno utječe na kvalitetu sna, a kvalitetan i miran san je veoma važan ako želimo oblikovati figuru. Naravno, konzumirajte ih u umjerenim količinama.

7. Avokado

Avokado je jedan od najzdravijih voćnih plodova i odličan izvor antioksidanata. Bogat je vitaminima, mineralima i zdravim masnoćama koje su prijeko potrebni našem tijelo za pravilnu funkciju i uspješno mršavljenje.

Back to top button